Selasa, 20 April 2010

kembali lagik .......genting sempah ride


dah lame sangat tak update blog nih... slalu nyer malas antara sebab utama... tak banyak ride tahun nih... antara sebab yg munasabah...
  1. slalu nyer buat solo jer..takde member, abg aku no.1 (Azhar) kene train new team, yg nombor dua (Azhari) plak train new team jugak, asik buat anak ajer..nak member bike lain takde masa yg serasi ngan masa sendirik soooo... solo ride ler kite
  2. masalah masa nak ride... tahun lepas bulih gak ride petang pas kul lima...skarang anak sulung dah blajar darjah satu...petang ride depan skolah tunggu anak..
  3. bulan puasa tahun lepas moto125zr aku kena curi time sembahyang terawih...bulan satu hari tuh moto dapat claim...aku ambik moto baru suzuki belang 150r...asik sesibuk ride moto nih sampai lupa kat bini jamis ventura tuh.....
nih activity lates aku solo...
panjat genting sempah.....aku teringin sangat nak panjat jalan nih... ramai cakap best.. tpi abg aku cakap biasa jer sebab sebelum nih kitaworang selalu takluk route yang paling mencabar kat malaya(broga-branang-k.klawang-dam)...so genting sempah kacang jer laaa... kekacang pun mengah jugak ler pasai tak kayuh 2 bulan pastu pi hentam bukit sempah tuh...pasai aku kayuh solo muka aku takde dalam gambar..........dapat kayuh sampai atas tanpa rest tpi slow gile satu setengah jam baru sampai.......takde la mencabar sesangat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan